Accountmanager - Relevance Learning

Schouten & Nelissen is a successful international company in the development and training of people, teams and organizations. Schouten & Nelissen has different labels: Relevance, Schouten University of Applied Sciences, New Heroes, Thema, Archipel Academy, New Dawn, Competence and Someone. We work from the vision that a ship is as strong as its crew. Together with our customers, our employees ensure that people can make a difference for their organization.

Zaltbommel, Nederland 32-40 uur HBO

Het label Relevance Learning van Schouten & Nelissen is op zoek naar een enthousiaste, zelfsturende en relatiegerichte: Accountmanager! 

.

Wat ga je doen?

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van ons nationale klantenportfolio. Je bent in staat om nieuwe business bij nieuwe accounts te genereren en op te starten. Daarnaast creëer je met je sales collega’s ook nieuwe business bij bestaande accounts. Je zorgt ervoor dat je goed op de hoogte bent van het totale diensten- en productaanbod van Relevance Learning. Ook signaleer je verkoopkansen, trends en ontwikkelingen binnen de markt en weet je deze samen met je collega’s te vertalen naar onze organisatie. Op basis van de wensen van de klant maak je, daar waar nodig in samenwerking met consultants en collega’s een sprankelend en passend voorstel. Je plant zelf je afspraken en verzorgt alle bijbehorende administratie. Je werkt targetgericht en je hebt regelmatig overleg hierover. Kortom je bent een kleine ondernemer binnen ons bruisende bedrijf.

Je denkt in kansen en handelt hiernaar. Uiteraard heb je ervaring met acquisitie en relatiebeheer in een internationale context. Je hebt gevoel voor productief omgaan met cultuurverschillen. “Verkoop” is je lust en je leven en je hebt je dagelijkse portie commercie nodig. Je kunt helder communiceren op directie- en HR niveau. Dit kun je ook in woord en geschrift in het Engels. Bovenal ben je een ondernemer “pur sang”, neem je initiatief en ga je voor resultaat!

 

Functievereisten

Wat moet je kunnen?

Je hebt een afgeronde MBO+/HBO opleiding en circa 3 -5 jaar commerciële werkervaring en vindt het werken met commerciële doelen stimulerend. Je bent communicatief vaardig, en je bent klantgericht in je handelen. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Je bent in staat om de visie en werkwijze van Relevance Learning uit te dragen. Het betreft hier een dienstverband van 36 – 40 uur. 

 

Wat bieden wij?
Je start met ons unieke onboarding programma als directe investering in jou zodat je een warme landing hebt in ons bedrijf. Samen met je collega’s vorm je een worldclass team. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid met ruimte voor experimenteren in een dynamische, creatieve, open én informele organisatie met toffe collega’s.

Je komt te werken bij één van de grootste opleiders van Nederland. Met je persoonlijke ontwikkeling komt het dus wel goed! Ook vinden we het belangrijk dat onze medewerkers goed in hun vel zitten en vitaal blijven. Je kunt daarom gratis gebruik maken van onze fitnessruimte en wekelijks meedoen met de bootcamp. Daarnaast bieden wij een passend salaris en diverse interessante secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een laptop, genoeg dagen om lekker op vakantie te gaan en een prima pensioenregeling). Last but not least: een superleuke werkomgeving met prachtige tuin én een lekkere lunch in ons eigen Grand Café.

 

Enthousiast?

Krijg jij energie van de vacature en kun jij je helemaal vinden in de functie van Jr. Accountmanager? Dan zijn wij op zoek naar jou! Solliciteer door jouw motivatie en CV te uploaden via de solliciteer-button.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Vanessa Groot 06 518 30 495 of Karin van den Heuvel 06 25050361, recruiters van Someone.

 

Hopelijk tot snel!

 

 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Geinteresseerd?

Stuur ons je motivatiebrief en je CV. We kunnen ons voorstellen dat je graag de ins en outs van deze vacature zou willen weten.