• Heb je een vraag? +31 20 47 52 117
Sluit
Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Someone
Blijf op de hoogte van ontwikkelingen in het online vakgebied

Blog

E-commerce

Het succes van uw online verkoopkanaal wordt bepaalt door de dynamiek tussen verschillende elementen. Denk aan het verbinden van de verschillende kanalen, de juiste (product)content en het optimaliseren van de klantreis door continu te meten en te verbeteren. Elk onderdeel is doorslaggevend.

Lees artikel

Marketing & communicatie

Frankwatching is door de leden van Marketingfacts.nl uitgeroepen tot de beste Nederlandstalige marketing & communicatie weblog. Marketingfacts zelf was van deelname uitgesloten, dus enige bescheidenheid blijft op zijn plaats. Wat een mooie verrassing, maar ook wat een ongelooflijke eer! Ik wil jullie, de lezers van Frankwatching (en Marketingfacts!) erg bedanken voor dit mooie resultaat en voor deze kroon op het soms harde werken! En…. reageren kan weer!

Lees artikel

Zoekmachine-adverteren (SEA)

SEA-succesprincipes waar je gegarandeerd mee scoort, met een geweldige spin-off in ROI.

Profiteer van onze visie op SEA
Door de juiste boodschappen via de meest relevante kanalen online in te zetten, kun je met SEA naast het genereren van new business ook veel doen aan klantretentie, branding en service.

Lees artikel

Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Topposities in Google vereisen een nauwe samenwerking tussen bureau en SEO-specialist. Dit combineren wij met diepgaande kennis, een lange adem en constant een scherpe blik.

Lees artikel

Display Advertising

Of het nu gaat om SEA, displaycampagnes of adverteren via social media; wij hebben (Business Intelligence)kennis en creativiteit – inclusief Creatiestudio aan huis – om daadwerkelijk relevante bezoekers naar je site te bewegen.

Lees artikel

Online strategie

Door de juiste kanalen en boodschappen in te zetten, levert Searchresult een directe bijdrage aan sales, klantretentie, branding en service.

Lees artikel

Digitale strategie

“We moeten digitaal!” Een veel gehoorde uitspraak en ja, wij vinden dat natuurlijk ook. Voor succesvolle digitale stappen geloven wij in het opstellen van online doelen, die beschrijven waar je heen wilt. Maar hoe kom je daar? Om vast te stellen welke stappen je moet zetten moet je eerst weten hoe de huidige situatie is en waar je momenteel staat.

Lees artikel

Succesvolle en rendement verhogende online platformen

Bij de ontwikkeling van uw digitale platform is een helder beeld van het beoogde resultaat het startpunt. De strategie en aanpak wordt bepaald door uw doelgroep, doelstellingen, verwachtingen en wensen in kaart te brengen.

Lees artikel

Het beste met je content

Content: van strategie tot uitvoering.
De wereld verandert, organisaties en bedrijven digitaliseren. Wij helpen je daarbij. Relevance staat voor relevante (online) communicatie. Met content die aantoonbaar bijdraagt aan je business goals.

Lees artikel

E-mail marketing

Het idee dat emailmarketing oubollig en vervangen is door social media is een grote misvatting.

Emailmarketing is efficiënt, geeft onmiddellijk resultaat, is doelgericht, gemakkelijk, makkelijk te meten en bovendien ook nog goedkoop.

Lees artikel

Digital Marketing

Het online benaderen van de klant is typisch een onderdeel van digital marketing. Door vanuit de beschikbare data actie te ondernemen en op deze manier de persoonlijke interactie aan te gaan, wordt digital marketing een succes.

Lees artikel

Web analytics

Google Analytics, Visual Website Optimizer, Adobe Reports & Analytics (voorheen SiteCatalyst, Omniture), Searchresult Insights; met behulp van slimme tools, visualisaties en analyses zet Searchresult enorme hoeveelheden (a.k.a. big) data om in concrete inzichten.

Lees artikel

Business Intelligence

Van Web analytics tot Business Intelligence. Waar te beginnen, want wat doen we eigenlijk niet met Business Intelligence?

Lees artikel

Online communicatie

In de Frankwatching Collecties vind je case studies, how to's, onderzoeken, recensies, reportages, strategie- en trendartikelen die je niet mag missen. Thematisch en overzichtelijk op een rij gezet door de redactie.

Ga naar Frankwatching.com.

Projectmanagement: zo zet je je ambities in voor het optimale resultaat

De technologie ontwikkelt zich zo snel dat je beter in ‘processen en onderhoud’ dan in ‘projecten’ kunt denken. Als online adviseur kom ik nog te vaak online projecten tegen die afgerond lijken, maar waarbij het eindresultaat al achterhaald blijkt. Mijn vorige artikel leert je hoe je als bureau en opdrachtgever succesvol bent door anders en multidisciplinair samen te werken. Vandaag laat ik je zien hoe je ambitie in kunt zetten om het maximale uit een online ontwikkeltraject te halen.

Lees artikel

Digitale Strategie

“We moeten digitaal!” Een veel gehoorde uitspraak en ja, wij vinden dat natuurlijk ook. Voor succesvolle digitale stappen geloven wij in het opstellen van online doelen, die beschrijven waar je heen wilt. Maar hoe kom je daar? Om vast te stellen welke stappen je moet zetten moet je eerst weten hoe de huidige situatie is en waar je momenteel staat."

Lees meer

Someone social

Twitter

Instagram

Keep in touch